Office sjablonen beheren op SharePoint

We gebruiken al sinds jaren de handige Word add-in van KeyScript voor het maken van documenten. Binnenkort gaan we over naar het werken met SharePoint en dus naar de cloud. Hebben jullie een dergelijke add-in ook voor SharePoint?

We maakten een Word Add-in die dezelfde functionaliteit biedt als onze eerdere, niet cloud-gebaseerde oplossing: een dropdown menu voor keuze van het document, een knop voor onderhoud van de persoonlijke gegevens en knoppen die alleen worden getoond tijdens het bewerken van een bepaalde documentsoort.

Sjablonen, bouwsteendocumenten, maar ook de bestanden die de functionaliteit bieden kunnen nu echter op SharePoint geplaatst worden.

In onderstaande video laten we zien, hoe we een Word Add-in aan SharePoint kunnen koppelen waarbij we de geadresseerde(n) voor een brief selecteren uit contacten in een SharePoint list.

Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Tim is onze SharePoint specialist. Hij denkt graag met je mee:
06 55 18 29 17


tim@keyscript.nl

Ook interessant Gerelateerde projecten

Word • Huisstijl Upgrade van bestaande Word sjablonen

Je gebruikt sjablonen, die jaren geleden zijn ontwikkeld. Of dat door intern is gedaan, door een andere ‘sjablonenbouwer’ of door ons, de kans is groot dat de sjablonen verouderd zijn. Zowel technisch als functioneel kunnen wij ze weer up to date brengen, zodat ze weer jaren mee kunnen.

Bekijk deze case study

HR werkveld • Word Brievenboek

Onze opdrachtgever zat in een periode van forse personele groei. Bij de HR Operations afdeling zat een interim manager van Berenschot HR, die bij een andere opdrachtgever eerder met ons had samengewerkt. Hij was dagelijks (te) veel tijd kwijt aan het corrigeren van vaak dezelfde fouten in HR documenten. Zo nu en dan stonden door hergebruik van bestaande documenten zelfs namen of andere gegevens van de verkeerde personen in de documenten.

Bekijk deze case study