Leveranciers governance

Welke contracten met welke leveranciers hebben we? Welke overleggen met welke rapportages vinden wanneer plaats en wie zijn de deelnemers? Wie zijn de ‘stakeholders’ van een leverancier, wat is de contractwaarde en wat is er besteed? Onze opdrachtgever had weliswaar alle informatie, maar die zat verspreid over meerdere systemen en medewerkers met losse Excel en Word documenten.

De vraag

Ter voorbereiding van het MT ben ik steeds lang bezig om alle benodigde gegevens te verzamelen en mijn rapportage op te stellen.
Kunnen jullie een tool maken, waarbij bestaande gegevensbronnen worden gekoppeld en we onze eigen gegevens kunnen toevoegen?

Alle medewerkers van de afdeling moeten eenvoudig de gegevens kunnen raadplegen en een aantal standaard rapportages kunnen maken. Sommige medewerkers moeten extra mogelijkheden krijgen.

Onze oplossing

We ontwikkelden een tool met een moderne ‘ribbon’ interface en drie rollen die bepalen welke mogelijkheden een gebruiker binnen het programma heeft.
Maandelijks wordt een aantal bestanden geïmporteerd. De gebruikers kunnen deze binnen het programma overschrijven, maar worden erop gewezen dat de gegevens bij de volgende import overschreven kunnen worden, en dat deze ook in het bronsysteem gewijzigd moeten worden.

Raadplegen en onderhouden van leveranciersgegevens

De standaard rapportages zijn ingedeeld in een aantal categorieën. De uitvoer bestaat uit Word, Excel en PowerPoint documenten, bijvoorbeeld een overzicht van alle overlegvormen met de deelnemers, met de mogelijkheid de leveranciers te selecteren die worden opgenomen.

Rapportages met filtermogelijkheden en overzicht van gegenereerde uitvoer

Om ad hoc rapportages te kunnen maken, kan een geautoriseerde gebruiker een selectie van de tabellen in de database naar een Excel bestand exporteren.

← Terug naar overzicht

We komen graag met u in contact

Wilt u met ons van gedachten wisselen over de mogelijkheden? Heeft u een project waar u hulp bij zoekt? Bel of mail ons.

In onze privacy verklaring staat hoe wij met uw gegevens omgaan.

KeyScript kan uw organisatie helpen efficiënter te werken, zodat u verder kunt excelleren in uw core business. Door onze brede ervaring doorgronden wij snel het probleem en bedenken altijd een passende, efficiënte oplossing.
KeyScript ontwikkelt tools en functionaliteiten die uw informatie en uitingen stroomlijnen. Of het nu complexe data vraagstukken zijn of wensen binnen het Office-pakket, wij leveren altijd een oplossing op maat.

Ontwerp Studio Broodnodig

Privacy verklaring